Читайлик

Прислів’я та приказки про книгу та читання

  • Нема розумного сусіда – з книгою поговори. 
  • Одна книга тисячі людей навчає. 
  • Книгу читають не очима, а розумом. 
  • Книга – не пряник, а дітей до себе манить. 
  • Книгу прочитав, на крилах політав. 
  • Книгу читати – все знати. 
  • Книга мала, та серцю люба. 

Літературне читання 2 клас (назви творів рекомендовані для читання):

https://docs.google.com/document/d/1YDW8JOIg3u-1A8VEDx9MJuIZ32-v5mEqBbIIJR4anmc/edit#heading=h.gjdgxs

Літературне читання 3 клас (назви творів рекомендовані для читання):

https://docs.google.com/document/d/1t8jJpQCUQRAMwK1KKnwlwJL1vPzLKg3Il_x6hGI860U/edit#

Літературне читання 4 клас (назви творів рекомендовані для читання):

https://docs.google.com/document/d/1yY2EgG9Kgog-KaH40z7R3DbnOrZ5hJ3aoNUyfWbXYMw/edit


Хрестоматія сучасної української дитячої 

літератури для читання  в 1-4 класах

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola-2016-2/xrestomatiya.html
Пам’ятка читача

1. Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.

2. Пам'ятай, що читання - одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно. 

3. Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання. 

4. Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше. 

5. Не поспішай, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш. 

6. Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі.

7. Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки. 

8. Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго, прочитане забувається .

9. Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитаною - головне може бути попереду.

10. Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.

11. Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом.  

12. Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань. 

13. Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло. Намагайся розібратися самостійно. 

14. Де потрібно - змушуй працювати і уяву. 

15. Читай не тільки зліва направо, а й повертайся до прочитаного: повторення - найкращий засіб закріплення прочитаного. 

16. Навчись критично сприймати прочитане.

17. Обов'язково ознайомся з рецензіями і відгуками на книжку: один розум добре, колективний краще.

18. Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті. 

19. Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку. 

Чотири завдання, які повинні бути розв'язані під час читання: 

Перше завдання при читанні - це зрозуміти і засвоїти прочитаний матеріал.

Друге завдання - продумати прочитане. 

Третє - зробити з прочитаного потрібні для пам'яті виписки. 

І, нарешті, четверте завдання - це усвідомити, чого нового навчила книжка. 



ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЧИТАННЯ



 
 

































Віталій Козловський прочитає казку Мар’яни Савки Про старого Лева, яку ми читали на уроці літературного читання у 2-му класі. У ній розповідається про короля усіх звірів – старого Лева, який вирішив полишити своє горде звання і оселитися серед людей. Але не в звичайному місті, а у самому центрі чарівного міста Львів, де на нього чекають дивовижні пригоди.


Немає коментарів:

Дописати коментар