Прислів’я та приказки про книгу та читання
- Нема розумного сусіда – з книгою поговори.
- Одна книга тисячі людей навчає.
- Книгу читають не очима, а розумом.
- Книга – не пряник, а дітей до себе манить.
- Книгу прочитав, на крилах політав.
- Книгу читати – все знати.
- Книга мала, та серцю люба.
Літературне читання 2 клас (назви творів рекомендовані для читання):
https://docs.google.com/document/d/1YDW8JOIg3u-1A8VEDx9MJuIZ32-v5mEqBbIIJR4anmc/edit#heading=h.gjdgxs
Літературне читання 3 клас (назви творів рекомендовані для читання):
https://docs.google.com/document/d/1t8jJpQCUQRAMwK1KKnwlwJL1vPzLKg3Il_x6hGI860U/edit#
Літературне читання 4 клас (назви творів рекомендовані для читання):
https://docs.google.com/document/d/1yY2EgG9Kgog-KaH40z7R3DbnOrZ5hJ3aoNUyfWbXYMw/edit
Хрестоматія сучасної української дитячої
літератури для читання в 1-4 класах
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola-2016-2/xrestomatiya.html
Пам’ятка читача
1. Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.
2. Пам'ятай, що читання - одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно.
3. Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання.
4. Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше.
5. Не поспішай, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.
6. Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі.
7. Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки.
8. Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго, прочитане забувається .
9. Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитаною - головне може бути попереду.
10. Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.
11. Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом.
12. Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань.
13. Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло. Намагайся розібратися самостійно.
14. Де потрібно - змушуй працювати і уяву.
15. Читай не тільки зліва направо, а й повертайся до прочитаного: повторення - найкращий засіб закріплення прочитаного.
16. Навчись критично сприймати прочитане.
17. Обов'язково ознайомся з рецензіями і відгуками на книжку: один розум добре, колективний краще.
18. Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті.
19. Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку.
Чотири завдання, які повинні бути розв'язані під час читання:
Перше завдання при читанні - це зрозуміти і засвоїти прочитаний матеріал.
Друге завдання - продумати прочитане.
Третє - зробити з прочитаного потрібні для пам'яті виписки.
І, нарешті, четверте завдання - це усвідомити, чого нового навчила книжка.
ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЧИТАННЯ
Віталій Козловський прочитає казку Мар’яни Савки Про старого Лева, яку ми читали на уроці літературного читання у 2-му класі. У ній розповідається про короля усіх звірів – старого Лева, який вирішив полишити своє горде звання і оселитися серед людей. Але не в звичайному місті, а у самому центрі чарівного міста Львів, де на нього чекають дивовижні пригоди.
Немає коментарів:
Дописати коментар